úterý 28. října 2008

Jen v rychlosti. Malá je superman, zvládla za 10 dní přibrat další 3,5 kg, takže nyní váží 30,5 kg. Je to můj malý velký zázrak. Každý den a každou minutu mě utvrzuje v tom, že lepší plemeno jsem nemohla do naší rodiny vybrat. Plemeno jsem hledala dlouho a o CC prostudovala už kde co. A jak je vidno, snaha a trpělivost se mi vyplatila. Je úžasná, skvělá, a to jak temperamentem a povahou tak exteriérem. Moc ji miluji a nejen já, ale i celá má velká rodina..... Už se moc těšíme až k nám do naší lidské - psí smečky přibude budoucí ženich pro naši princeznu. Zatím jsme na dobré cestě, budeme velmi pečlivě vybírat, aby to byl CC jak má být, jak exteriérem, povahou, genetikou tak krevní linií....Tak zatím lidi

1 komentář:

Vlasta a Twee řekl(a)...

Důležité je umět si to pochválit :o)))) Zdravím do Brna - ale nej šmudlu máme my !!! :o)))))Posílám všem hubany. Papa